سرمربی رم به رکورد شکست ناپذیری بایرلورکوزن فکر نمی کند

سرمربی رم به رکورد شکست ناپذیری بایرلورکوزن فکر نمی کند

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی جوان رم پیش از بازی با بایرلورکوزن در لیگ اروپا گفت به بدون شکست بدون تیم آلمانی در فصل جاری فکر نمی کند.

به گزارش فوتبالی،‌ دو تیم آاس رم و بایرلورکوزن درحالی در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف هم خواهند رفت که تیم آلمانی در ۴۵ بازی قبلی خود در رقابت های گوناگون بدون شکست بوده است. دانیله دروسی سرمربی جوان تیم رم در کنفرانس خبری پیش از این بازی در مورد این دیدار گفت: " آنها تیم بسیار خوبی هستند و ما سبک بازی آنها را می شناسیم و می دانیم که باید حمله کنیم اما در عین حال مراقب دریافت گل هم باشیم. ما در حال حاضر فقط روی بازی رفت تمرکز کردیم و پس از این دیدار به بازی برگشت فکر می کنیم. ما نباید به نتیجه نیمه نهایی سال گذشته توجه کنیم زیرا خیلی از شرایط در طول این یکسال تغییر کرده است. درست است که هردو تیم از یک باشگاه هستند اما در دو دوره متفاوت و حالا آنها قهرمان آلمان هستند و شکست نخورده اند و شاید ما بتوانیم اولین شکست آنها را رقم بزنیم."

دروسی در ادامه در مورد اینکه آیا از شکست ناپذیر بودن بایرلورکوزن وحشت دارد یا نه افزود: " درست است که این یک امتیاز مثبت است اما من فکر می‌کنم که می‌تواند در عین حال یک بار روانی هم باشد. فراموش نکنیم که در همین فصل تیم هایی بودند که مقابل بایرلورکوزن قرار گرفتند و بازی های بهتری نسبت به آنها انجام دادند و برنده نشدند. امتیاز بزرگی در این تیم وجود دارد و آنها به هدفی دست یافته اند که رسیدن به آن ساده نیست و یکی از قوی ترین مربیان جهان را هم در اختیار دارند. مطمئن باشید ما برای پیروزی تمام تلاش خود را خواهیم کرد."

۱۰۰۹