طعنه ستاره رم به مورینیو

طعنه ستاره رم به مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - لئاندرو پارادس هافبک آ اس رم معتقد است که دنیله ده روسی باعث بهبود و پیشرفت رم شده و سبک او بیشتر به این باشگاه می خورد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از اخراج مورینیو، دنیله ده روسی اسطوره رم هدایت این باشگاه را برعهده گرفت و واقعاً به یک باشگاه قدرتمند تبدیل شده اند. آن ها در 14 بازی گذشته خود در سری آ، 9 پیروزی به دست آورده اند و حالا شانس خوبی برای رسیدن به پلی آف لیگ قهرمانان اروپا دارند. 

به نقل از سایت گل، رم همچنین در لیگ اروپا نیز درخشان ظاهر شده و بعد از غلبه بر تیم های فاینورد، برایتون و میلان، حالا در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف بایر لوکوزن قهرمان بوندس لیگا برود. لئاندرو پارادس در کنفرانس خبری پیش از بازی در تمجید از ده روسی گفت: "او را شور و اشتیاق را به تیم بازگرداند. به نظرم سبک و استایل او بیشتر به باشگاه رم می خورد و باعث پیشرفت ما شده است. من یک زمان هم بازی ده روسی بودم و در آن لحظه هم، او نقش سرمربی را برای من بازی می کرد. من همیشه به او نزدیک بوده ام و دنیل رفتار خیلی خوبی با من داشت. خوشحال هستم که الان او سرمربی رم است. امیدوارم بتوانم به کار کردن با او ادامه دهم."

4416