تغییر وضعیت اوسمار در 5 روز؛ اعتمادی که از بین رفت!

تغییر وضعیت اوسمار در 5 روز؛ اعتمادی که از بین رفت!

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس بعد از حذف از جام حذفی، در لیگ هم فرصت مناسبی را برای صدرنشینی از دست داد.

به گزارش فوتبالی، تیم پرسپولیس در یکی از مهم‌‌ترین مسابقات باقی مانده از لیگ بیست و سوم در ورزشگاه آزادی در مقابل سپاهان با تساوی بدون گل متوقف شد و فرصت رسیدن به صدر جدول را از دست داد. قبل از این مسابقه استقلال در تبریز مقابل تراکتور متوقف شده بود و پرسپولیس می‌توانست با شکست دادن سپاهان به صدر جدول برسد.

گذشته از نتیجه‌‌ای که برای پرسپولیس و هوادارانش نامطلوب بود، ظاهرا نمایش پرسپولیس و نوع بازی این تیم مقابل سپاهان هم اصلا رضایت‌بخش نبود. هواداران پرسپولیس منتظر یک بازی حساب‌شده، هجومی و پرموقعیت از تیم‌شان بودند اما این اتفاق اصلا رخ نداد و شاهد یکی از کم‌موقعیت‌ترین بازی‌های پرسپولیس در نیم‌فصل دوم بودیم.

اما از اواسط بازی اعتراض هواداران پرسپولیس به نوع بازیِ این تیم در فضای مجازی آغاز شد و اوسمار ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس هدف انتقادها قرار گرفت. در پایان مسابقه هم برخی از هواداران پرسپولیس که در ورزشگاه بودند در گفت‌وگو با خبرنگاران، اوسمار را مقصر این نتیجه می‌دانستند.

این دومین بازی متوالی پرسپولیس بود که با نتیجه نامطلوب برای هواداران این تیم تمام شد. روز جمعه گذشته پرسپولیس پس از تساوی 4 بر 4 با آلومینیوم اراک در وقت‌های عادی و اضافه در ضربات پنالتی شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت. امشب هم اوسمار و پرسپولیس بهترین فرصت را برای رسیدن به صدر جدول از دست دادند. این دو نتیجه برای هواداران این تیم ناامید کننده بود.

حالا ظرف فقط 5 روز اعتمادی که به سرمربی برزیلی وجود داشت و اشتیاقی که برای ادامه کار با او در فصل آینده شکل گرفته بود از بین رفته است. تا قبل از بازی با آلومینیوم کمتر کسی در میان هواداران پرسپولیس مخالف تمدید قرارداد با اوسمار بود و حتی این انتقاد از مدیران باشگاه وجود داشت که چرا قرارداد او را زودتر تمدید نمی‌کنند.

اما حالا و پس از گذشت 5 روز وضعیت برای سرمربی برزیلی کاملا تغییر کرده است. نکته جالب این است که به نظر می‌رسید طی یک توافق نانوشته، تمدید   قرارداد با اوسمار به نتایج پرسپولیس در دو بازی مقابل آلومینیوم و سپاهان منوط شده بود. چیزی که هرگز از سوی مدیران باشگاه و خود این مربی تایید نشد.

رضا درویش هم در پایان بازی پرسپولیس و سپاهان، این مساله را رد کرد و گفت: « اینها همه شایعه است. از اوسمار برنامه خواستیم و او اجازه خواست که افکارش معطوف به بازی با سپاهان است و بعد از آن برنامه‌اش را ارائه می‌دهد.» فارغ از تایید یا تکذیب مدیران باشگاه پرسپولیس، وضعیت اوسمار با هفته پیش کاملا تفاوت دارد و تردیدهای جدی درباره ادامه همکاری دو طرف به وجود آمده است.

1359