کارشناس داوری؛ اخراج عالیشاه درست بود؟

کارشناس داوری؛ اخراج عالیشاه درست بود؟

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه با کارت قرمز مستقیم داور در بازی امشب با سپاهان اخراج شد.

به گزارش فوتبالی، بازی پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید. این بازی برخلاف آنچه به نظر می‌رسید بازی خیلی جذابی نبود و تنها صحنه جنجالی و بحث برانگیز این بازی درگیری امید عالیشاه و برایان دابو بود که با اخراج کاپیتان پرسپولیس همراه بود. نظرات کارشناسان داوری را درباره این صحنه بخوانید:

حیدر سلیمانی

دقیقه پنجاه و شش صحنه‌ای که امید عالیشاه در محوطه جریمه روی سیاوش یزدانی خطا کرد، بیژن حیدری بر سر عالیشاه فریاد زد که در اینجا به نظرم بهتر بود داور اخطار می‌داد نه این که به فریاد بسنده کند. من با قضاوت حیدری یاد کولینا افتادم که این چنین بر سر بازیکنان فریاد می‌زد. عالیشاه امروز در میدان درگیری بود. داور از دقیقه ۵۶ به عالیشاه تذکر می‌داد و این تذکرها زمینه‌ساز تصمیم داور بود. گرچه تصمیم داور سختگیرانه بود اما داور به درستی امید عالیشاه را اخراج کرد.

نوذر رودنیل

امید عالیشاه به صورت دابو زد و تصمیم داور برای اخراج بازیکن پرسپولیس درست بود. در کل بازی طوری بود که داور تصمیم اشتباهی که تاثیرگذار باشد نداشت.

هادی دزفولی

این بازی حالت فیزیکی داشت و بیش از 40 خطا در این بازی انجام شد. نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم طرز صحبت کردن داور با بازیکنان است. داور با خشونت با بازیکنان رفتار می‌کرد. به نظرم امید عالیشاه می‌توانست اخطار بگیرد. عالیشاه فقط صورت بازیکن سپاهان را لمس کرد. باید کمک داورها در مورد این صحنه به داور وسط کمک می‌کردند.

ابراهیم میرزابیگی

در صحنه اخراج، علاوه بر عالیشاه باید بازیکن سپاهان (برایان دابو) هم اخراج می‌شد. علاوه بر او، سیاوش یزدانی هم چندین بار بازیکنان پرسپولیس را هُل داد، اما داور با او برخوردی نکرد. 

6768