سورپرایز تراکتور برای استقلال؛ مطهری «مطهری» را فیکس کرد!

سورپرایز تراکتور برای استقلال؛ مطهری «مطهری» را فیکس کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- ارسلان برای اولین بار در این فصل در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته لیگ برتر از ساعتی دیگر تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان استقلال خواهد بود. استقلال در حال حاضر با 53 امتیاز در صدر جدول است و تراکتور با 40 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاده است.

دقایقی پیش ترکیب اصلی تراکتور برای این بازی اعلام شد و حمید مطهری مربی و مسئول فنی تراکتور یک سورپرایز بزرگ رو کرد. با اعلام مطهری تراکتور با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری در مقابل استقلال قرار خواهد گرفت.

سورپرایز حمید مطهری استفاده از ارسلان مطهری در ترکیب است. مهاجم سابق استقلال که در نیم‌فصل پیراهن آبی‌های تهران را می‌پوشید پس از این که کم کم جایگاهش را در ترکیب اصلی و لیست تیم از دست داد در پایان نیم فصل اول در لیست مازاد جواد نکونام قرار گرفت و در انتقالی غیر منتظره راهی تراکتور شد.

ارسلان از هفته هجدهم تراکتوری شد اما اولین بار در بازی هفته نوزدهم مقابل مس رفسنجان 10 دقیقه برای تیم جدیدش به زمین رفت. بعد از آن هم در بازی با هوادار 4 دقیقه، در بازی با آلومینیوم 35 دقیقه و در بازی با نساجی 20 دقیقه به زمین رفت. اما امروز برای اولین بار در ترکیب اصلی تراکتور قرار گرفته است. آن هم در چه مسابقه‌ای! در بازی با استقلال.

به نظر می‌رسد ضعف برخی از مهاجمان تراکتور در گلزنی و همچنین آمادگی و انگیزه بالایی که ارسلان در تمرینات این هفته از خودش نشان داده باعث شده که حمید مطهری برای استفاده از او در ترکیب اصلی مجاب شود. ظاهرا مورد دوم یعنی انگیزه ارسلان برای مربی جدید بیشتر اهمیت داشته و مطهری برای باز کردن دروازه استقلال حسابی روی مطهری حساب کرده است!

1359