برد الهلال ده نفره مقابل الاتحاد و صعود به فینال

برد الهلال ده نفره مقابل الاتحاد و صعود به فینال

پایگاه خبری فوتبالی- الهلال در دیدار با الاتحاد با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و یک قدم دیگر به قهرمانی در جام حذفی عربستاننزدیک تر شد.

به گزارش فوتبالی، در مرحله نیمه نهایی جام پادشاهی عربستان، تیم های الهلال و الاتحاد در ورزشگاه کینگ عبدالله مقابل هم صفآرایی کردند. الهلال با برد مقابل الجبلین، الحزم، التعا‌ون، و الاتحاد با غلبه بر الخلود، الفیحا، الفیصلی به این مرحله رسیده بودند. 

الهلال در ۵ بازی آخر خود به ۴ پیروزی و یک شکست رسیده بود و ژرژ ژسوس امیدوار بود که با برد در این بازی به روند خوبش ادامهدهد و به فینال برسد. در آن سو شاگردان مارسلو گالاردو اما اوضاع خوبی نداشتند و در ۵ بازی اخیر خود به دو پیروزی و۳ باختدست یافته بود.

الاتحاد در نیمه اول بازی را بسیار هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۱۰ به گل رسید اما، VAR آن را رد کرد. در ادامه مایکل در دقیقه بیستو شش برای الهلال گلزنی کرد. در حالی که اوضاع خیلی خوب برای الهلال پیش می رفت در دقیقه ۴۲ سرگی میلینکوویچ ساویچ بادریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا الهلال ده نفره شود.

در نیمه دوم‌ الاتحاد به فشار حملاتش اضافه کرد و در دقیقه ۶۷، عبدالرزاق حمدالله بازی را به تساوی کشاند. بعد از این گل، الهلال بااینکه ده نفره بود، اما اصلا عقب ننشست و در دقیقه ۸۱، مالکوم گل دوم و پیروزی را برای الهلال به ثمر رساند تا با برد دو بر یک راهی فینال شوند.

4416