پیش‌بازی استقلال خوزستان - ملوان؛ تارتار به کورس سهمیه بازمی‌گردد؟

پیش‌بازی استقلال خوزستان - ملوان؛ تارتار به کورس سهمیه بازمی‌گردد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ملوان پس از دو باخت متوالی در لیگ برتر باید مقابل استقلال خوزستان قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، استقلال خوزستان در اهواز میزبان ملوان است. دیداری که در بازی رفت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

آبی پوشان اهوازی اگر چه در نیم فصل دوم با اتکا به خریدهای خارجی خود نتایج بهتری گرفته‌اند ولی این تیم همچنان جزو تیمهای فانوس به دست است و خیالش بابت حفظ سهمیه در لیگ برتر راحت نشده است.

تیم خوزستانی البته نشان داده که همانند نیم فصل اول به راحتی نمی‌بازد و شاگردان پورموسوی در بازی گذشته خود باخت دو بر صفر را در وقت‌های تلف شده نیمه دوم در سیرجان به تساوی دو بر دو تبدیل کردند و حالا باید دید می‌توانند در شهر خودی برابر ملوانی که دو بازی اخیر خوب نتیجه نگرفته، پیروز شوند یا نه.

در سمت مقابل قوی سپید توانسته با برتری مقابل سایپا به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برسد ولی در لیگ برتر نتوانسته از دو بازی سخت خود برابر پرسپولیس و سپاهان به امتیازی برسد تا شانس حضور در رتبه چهارم را از دست بدهد و شاگردان مهدی تارتار امیدوارند در اهواز روند ناکامی های خود را خیلی سریع به پایان برسانند و همچنان به حفظ سهمیه از لیگ برتر امیدوار بمانند.

نکته آماری رویارویی های دو تیم عدم توفیق استقلال خوزستان در مواجهه با ملوان است و قهرمان اسبق لیگ برتر هیچ‌گاه نتوانسته تیم انزلی‌چی را شکست دهد و حاصل رویارویی‌های دو تیم ۴ برد برای ملوان و سه تساوی است و باید دید فردا چه نتیجه‌ای به دست خواهد آمد.

نتیجه بازی گذشته: استقلال خوزستان در سیرجان به تساوی دو بر دو مقابل گل‌گهر رسید و ملوان در انزلی با نتیجه دو بر یک به سپاهان باخت.

وضعیت در جدول: استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز تیم چهاردهم جدول است و ملوان با ۳۸ امتیاز در رده پنجم جای دارد.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

استقلال خوزستان - ملوان

چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه غدیر اهواز

تیم داوری: کوپال ناظمی، بهمن عبداللهی، صادق رستمی و یعقوب آشوری

1997