پیش‌بازی هوادار - صنعت نفت؛ شجاعی علیه بقای تیم سرزمین پدری

پیش‌بازی هوادار - صنعت نفت؛ شجاعی علیه بقای تیم سرزمین پدری

پایگاه خبری فوتبالی - صنعت نفت آخرین فرصت‌های خود برای بقا در لیگ برتر را خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر، هوادار در تهران میزبان صنعت نفت آبادان است. دیداری که در بازی رفت و به میزبانی برزیلی‌ها با برد دو بر صفر بنفش پوشان به پایان رسید.

تیم تهرانی که تا حدودی خود را از تیم های قعر جدولی جدا کرده است، در شرایطی باید مقابل تیم قعرنشین لیگ یعنی صنعت نفت قرار بگیرد که سرمربی بنفش‌ها یعنی مسعود شجاعی متولد آبادان است و به نوعی باید علیه بقای تیم شهر زادگاهش بجنگد. موضوعی که در نشست خبری محمود شجاعی پیش از بازی هم مورد توجه قرار گرفت و برادر مسعود در صحبت هایی احساسی اظهار داشت که دخترش از وی خواسته این بازی را ببازند!

در سمت مقابل صنعت نفت با کمالوند هم نتوانسته پس از پیروزی برابر سپاهان، در دو دیدار دیگر شرایط خوبی داشته باشد و حتی سرمربی زردپوشان بابت باخت به پرسپولیس واکنشی از سر عصبانیت داشت و نوع بازی شاگردانش را زیر سوال برد و به نظر صنعت نفت آخرین فرصت‌ها برای بقا را دارد و باید دید فردا چه نتیجه‌ای در پایتخت کسب خواهد کرد.

نکته آماری بازی های دو تیم اینکه رویارویی آن‌ها به تساوی منجر نشده و سهم هوادار کسب ۲ پیروزی و صنعت نفت ۳ برد بوده است. همچنین فراز کمالوند هیچ‌گاه به عنوان سرمربی به هوادار نباخته و مسعود شجاعی در تنها دیدارش مقابل تیم شهر خود نتیجه را واگذار کرده است.

نتیجه هفته گذشته: هوادار به تساوی دو بر دو مقابل پیکان رسید و صنعت نفت با سه گل در آبادان مغلوب پرسپولیس شد.

وضعیت در جدول: هوادار با ۲۵ امتیاز یازدهم است و صنعت نفت با ۱۶ امتیاز قعرنشین لیگ برتر است.

هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران

هوادار - صنعت نفت آبادان

چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۱۷

ورزشگاه پاس تهران 

تیم داوری: امیر سامان سلطانی، امیرمحمد داودزاده، یعقوب سخندان و مسعود حقیقی

1997