واکنش جالب ستاره بایرن مونیخ به علاقه بارسلونا و رئال مادرید

واکنش جالب ستاره بایرن مونیخ به علاقه بارسلونا و رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - یاشوا کیمیش ستاره آلمانی بایرن مونیخ به سوال های خبرنگاران راجع به علاقه رئال مادرید و بارسلونا پاسخ داد. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد کیمیش با باواریایی ها در سال 2025 به اتمام می رسد و این هافبک مدافع در طول 2 تابستان گذشته بارها به بارسلونا لینک شده است. حالا یک روز مانده به بازی حساس بایرن مونیخ - رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، کیمیش به سوالات درباره آینده اش در آلیانتس آرنا پاسخ داد.

به نقل از سایت گل، کیمیش راجع به آینده اش به آ اس گفت: "می خواهم با بایرن صحبت کنم و وقتی این کار رانجام دهم، مطمئناً به شما و دیگر خبرنگاران چیزی نخواهم گفت. در حال حاضر فقط به دو بازی آینده مقابل رئال مادرید تمرکز کرده ام."

"لینک شدن به بارسا؟ در حال حاضر اصلاً به آن فکر نمی کنم و به شما هم گفتم که اول می خواهم با بایرن حرف بزنم. البته که بارسلونا و رئال مادرید دو باشگاه بزرگ با تاریخ فوق العاده هستند."

"آینده ام به جانشین توخل بستگی دارد؟ این سوال بسیار جالبی برای من است، اما در حال حاضر صلاً مهم نیست. می دانم وقتی شما قراردادی امضا می کنید، آن قرارداد را با مربی نمی بندید، بلکه به خاطر باشگاه آن را امضا می کنید."

4416