رکورد شکنی ستاره طرد شده منچستر یونایتد در بوندسلیگا

رکورد شکنی ستاره طرد شده منچستر یونایتد در بوندسلیگا

پایگاه خبری فوتبالی – جیدون سانچو با شکستن یک رکورد در بوندسلیگا، نشان داد که چرا دورتموند مایل است تا قرارداد او را دائمی کند.

به گزارش فوتبالی، این وینگر انگلیسی، پس از اینکه توسط اریک تن هاگ از منچستر یونایتد طرد شد، در پنجره نقل و انتقالاتی زمستان، دوباره به بروسیا دورتموند پیوست. او با به ثمر رساندن 3 گل و ثبت 2 پاس گل، در کنار کمک به تیمش در راهیابی به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، جان تازه ای به دوران حرفه ای خود بخشیده است.

 آخرین گل سانچو در بوندسلیگا، که یک ضربه تماشایی مقابل لایپزیش بود، او را به گلزن ترین بازیکن انگلیسی تاریخ این لیگ تبدیل کرده است. سانچو 24 ساله، در 116 بازی برای زنبورها 40 بار موفق به گلزنی شده است که یک گل بیشتر از رکورد قبلی است که در اختیار تونی وودکاک، بازیکن سابق تیم‌های کلن، آرسنال و ناتینگهام فارست است. 

این رکورد اما، به زودی توسط هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، تصاحب خواهد شد چرا که این بازیکن انگلیسی در اولین فصل حضورش در آلمان، 35 بار دروازه حریفان را در بازی‌های لیگ گشوده است.  سانچو نیز ممکن است در صورتی که قراردادش با دورتموند دائمی شود، بتواند کمی بیشتر از رکورد خود دفاع کند. 

یونایتد آماده است تا با قبول ضرر، سانچو را به فروش برساند زیرا بازگشت این بازیکن به اولدترافورد مگر پس از اخراج تن هاگ، بسیار بعید به نظر می‌رسد.

2102