کارزار مجازی هواداران بایرن مونیخ برای حفظ توماس توخل

کارزار مجازی هواداران بایرن مونیخ برای حفظ توماس توخل

پایگاه خبری فوتبالی- توماس توخل پس از نتایج ضعیفی که در این فصل به دست آورد تصمیم گرفت جدایی‌اش در پایان فصل را اعلام کند.

به گزارش فوتبالی، بایرن مونیخ در این فصل عملکرد خوبی در رقابت‌های بوندسلیگا نداشت. آن‌ها رقابت قهرمانی را به بایرلورکوزن واگذار کردند و پس از 11 فصل قهرمانی در لیگ داخلی را از دست دادند. این اتفاقات باعث شد تا توماس توخل، سرمربی آلمانی باواریایی‌ها تحت فشار انتقادات قرار گیرد و در نهایت، او و باشگاه تصمیم گرفتند در پایان فصل به همکاری خود پایان دهند و این موضوع را به صورت رسمی اعلام کردند.

اما پس از تماشای عملکرد بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا و همینطور نبود گزینه‌ جانشینی مناسب برای توخل، هواداران بایرن مونیخ کارزاری به راه انداختند تا مانع جدایی سرمربی تیمشان شوند. آن‌ها اعتقاد دارند توخل از همه گزینه‌ها بهتر است. هواداران بایرن مونیخ با شعار آری به توخل و نه به رانگنیک، حضور فعالی در این کارزار داشته‌اند و تا به حال چندین هزار هواداران با امضای خود نشان دادند خواهان ماندن توخل هستند.

اما کریستین فالک، خبرنگار نشریه آلمانی بیلد خبر داده است که توخل تصمیمش را عوض نمی‌کند. او به صورت قطعی خواهان ترک قرمزهای ایالت باواریا است و می‌خواهد در تابستان به لیگ برتر انگلیس بازگردد. گفته می‌شود او یکی از گزینه‌های منچستریونایتد است. خود توماس توخل نیز از ایده بازگشت به لیگ برتر استقبال می‌کند.

هرچند که هنوز جدایی اریک تن هاگ در پایان فصل تایید نشده و تمام این اخبار تنها حدس و گمان خبرنگارها است.

1428