عکسی که صفحه بایرن مونیخ از پنالتی خراب کردن رونالدو مقابل نویر منتشر کرد

عکسی که صفحه بایرن مونیخ از پنالتی خراب کردن رونالدو مقابل نویر منتشر کرد

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که صفحه رسمی باشگاه بایرن مونیخ، کری خوانی را برای رئال مادرید پیش از شروع بازی رفت مرحله نیمه نهایی که قرار است سه شنبه یازدهم اردیبهشت برگزار شود، شروع کرده است.

به گزارش فوتبالی ، در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری یعنی فصل 2023/24، رئال مادرید و بایرن مونیخ با هم روبرو شده اند و قرار است که به صورت رفت و برگشت به مصاف هم بروند. بازی رفت سه شنبه پیش رو (یازدهم اردیبهشت) از ساعت 22:30 به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنا آغاز می شود.

رئال مادرید و بایرن مونیخ در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2011/12 به مصاف هم رفتند که در نهایت در ضربات پنالتی پایان بازی در سانتیاگو برنابئو، بایرن مونیخ موفق شد رئال مادرید را شکست بدهد و به فینال رسد. در آن بازی کریستیانو رونالدو پنالتی خود را در ضربات پنالتی آخر بازی خراب کرد.

صفحه رسمی باشگاه بایرن مونیخ در شبکه اجتماعی X یا همان توییتر سابق با انتشار این تصویر که مربوط به پنالتی خراب کردن رونالدو است، نوشته است:" بعدش چی شد؟ " تا به این ترتیب به حذف شدن رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ و مهار پنالتی رونالدو توسط نویر اشاره کرده باشد.

1470