مورینیو، گزینه ایده‌آل برای هدایت لیورپول

مورینیو، گزینه ایده‌آل برای هدایت لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - دیتمار هامان معتقد است ژوزه مورینیو تحت تاثیر موفقیت های یورگن کلوپ قرار نمی گیرد و ممکن است بهترین گزینه برای هدایت لیورپول باشد. 

به گزارش فوتبالی، در ماه ژانویه، تکنسین آلمانی به صورت رسمی اعلام کرد که در پایان فصل لیورپول را ترک خواهد کرد. او در طول 9 سال حضورش در مرسی ساید، توانست یک بار قهرمان لیگ برتر انگلیس شود و همچنین ششمین قهرمانی لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا را به ارمغان بیاورد. با خروج کلوپ، صحبت درباره سرمربی فصل آینده لیورپول، داغ و جذاب دنبال می شود. از افرادی همچون ژابی آلونسو تا روبن آموریم به عنوان گزینه های جانشینی نام برده می شد و حالا اسم ژوزه مورینیو به وسط آمده. 

دیتمار هامان درباره حضور مورینیو روی نیمکت لیورپول به سایت گل گفت: "این نکته جالبی است. او تحت تاثیر کلوپ قرار نمی گیرد. ممکن است مربیانی باشند که واقعاً دوست داشتند سرمربی لیورپول شوند، اما نمی خواستند راه یورگن کلوپ را دنبال کنند. ما دیدیم در منچستریونایتد چه اتفاقی افتاد، وقتی سرالکس فرگوسن از آن جا رفت. هرچه بیشتر به این موضوع فکر می کنم، می فهمم که مورینیو می تواند حداقل برای یک الی دو فصل، سرمربی لیورپول شود. باشگاه ها برنامه های 5 یا 8 ساله دارند، اما بعد از شش ماه سرمربی را اخراج می کنند."

4416