اوسمار به فکر فرو رفت؛ دو بازی حیاتی در گروی تمدید قرارداد! (عکس)

اوسمار به فکر فرو رفت؛ دو بازی حیاتی در گروی تمدید قرارداد! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- پرسپولیس در دو بازی پیش روی خود باید به مصاف تیم‌های آلومینیوم و سپاهان برود.

به گزارش فوتبالی، اوسمار ویرا که نتایج خیره‌کننده‌ای را به عنوان جاشنین یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به دست آورده است شانس قهرمانی در هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی را در پایان فصل دارد و اگر کمی شانس با او یار باشد می‌تواند به مانند سال قبل قرمزها را صاحب یک سه‌گانه داخلی دیگر کند. با این حال مسیر آسانی برای رسیدن تیم اوسمار به مرز خوشبختی وجود ندارد و پرسپولیس گذشته از جام حذفی، در لیگ برتر بازی‌های به مراتب سختی را نسبت حریف صدرنشینش یعنی استقلال دارد.

در این میان دو بازی پیش روی قرمزها از هر چیز دیگری برای اوسمار ویرا مهم‌تر است ؛ مرد برزیلی می‌داند که در حال حاضر هواداران پرسپولیس رغبت زیادی برای تمدید قرارداد او نشان داده‌اند و مدیریت هم از این موضوع استقبال کرده است ولی عدم قهرمانی در لیگ برتر یا جام حذفی می‌تواند همه چیز را دگرگون کند و هجمه‌های زیادی به سمت او سرازیر شود!

پرسپولیس باید روز جمعه در مرحله 1/8 پایانی جام حذفی به مصاف آلومینیوم برود؛ تیمی که همین دو فصل قبل در مرحله ¼ پایانی پرسپولیس تحت هدایت یحیی گل‌محمدی را حذف کرده بود! بعد از جدال با آلومینیوم در اراک که قطعا باید برنده‌اش روز جمعه مشخص شود قرمزها در یکی از حیاتی‌ترین بازی‌های فصل خود به مصاف سپاهان می‌روند. سپاهانی که با دو برد متوالی مقابل ذوب آهن و ملوان احیا شده و حتی روی کاغذ شانس قهرمانی هم دارد.

باید ببینیم سرنوشت این دو مسابقه چه خواهد بود و آیا بعد از مسابقه با سپاهان، رضا درویش قرارداد اوسمار را تمدید می‌کند یا اتفاقاتی رقم می‌خورد که او دچار تردید شود و این کار مهم را به زمان دیگری موکول کند. 

9098