طرح؛ ستاره دوم اینتر از راه رسید

طرح؛ ستاره دوم اینتر از راه رسید

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر توانست دومین ستاره را به آرم خود اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، اینتر توانست برای بیستمین بار فاتح لیگ ایتالیا شود و بدین ترتیب صاحب دومین ستاره خود شد چرا که به ازای هر ده قهرمانی، یک ستاره به تیم ها می رسد و حالا اینتری ها دومین تیم تاریخ لیگ ایتالیا هستند که بیش از یک ستاره دارند.

یوونتوس با 36 قهرمانی در لیگ ایتالیا همچنان رکورد دار است. بیانکونری ها سه ستاره در اختیار دارند. از سویی میلان که شکست تلخی را در مقابل حریف دیرینه داشت، با 19 قهرمانی فقط یک ستاره دارد. روسونری ها فقط یک قهرمانی تا ستاره دوم فاصله دارند. هیچ باشگاه دیگری در لیگ ایتالیا به ده قهرمانی نرسیده است. جنوا 9 قهرمانی داشته که آخرین جام آنها به یک قرن پیش و سال 1924 برمی گردد و جام دهم برای آنها طلسم شده است!

میلان دو سال پیش توانسته بود که از نظر تعداد جام از اینتر سبقت بگیرد اما نراتزوری ها با کسب دو جام پیاپی توانستند زودتر از حریف دیرینه به 20 قهرمانی برسند و صاحب ستاره دومشان شوند.

قطعا برای قرمز و مشکی پوشان شهر میلان، ماه های آینده بسیار دشوار خواهد بود چرا که باید نیش و کنایه های همشهری ها و رقبای دیرینه را تحمل کنند که همین مسئله باعث خواهد شد تا آنها انتظار داشته باشند تا تیمشان در فصل آینده فاتح لیگ شود تا آنها هم بتوانند صاحب دومین ستاره خود شوند چرا که در غیر این صورت باید انتظار تمسخرهای  اینتری ها را داشته باشند!

4125