تصویر بین اسپورت گل نبودن توپ بارسلونا را تایید کرد

تصویر بین اسپورت گل نبودن توپ بارسلونا را تایید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- علی رغم اعتراض شدید مربیان و بازیکنان بارسلونا به داور در صحنه جنجالی بازی ال کلاسیکو یک تصویر از شبکه بین اسپورت گل نبودن توپ را تایید کرده است.

به گزارش فوتبالی، شبکه بین اسپورت با انتشار یک تصویر و استفاده از تکنولوژی این شبکه نشان داد که در صحنه جنجالی بازی ال کلاسیکو مقداری از توپ روی خط بوده و توپ تیم بارسلونا از خط دروازه رئال مادرید به طور کامل عبور نکرده است. در این صحنه بازیکنان بارسلونا و مربیان و هواداران این تیم به شدت داور مسابقه معترض بودند و اعتقاد داشتند که گل سالم آنها در نیمه اول اعلام نشده است.

در همین رابطه جرارد رومرو خبرنگار مشهور هوادار باشگاه بارسلونا با انتشار یک تصویر در پایان نیمه اول به این نکته پرداخت که گل آنها در ال کلاسیکو به عمد پذیرفته نشده و این گل باید توسط داور پذیرفته می شد. یکی از انتقادات این خبرنگار به مدیریت لالیگا استفاده نکردن از تکنولوژی خط دروازه علی رغم اشتباهات زیاد در این رقابت ها بوده و علی رغم اینکه حتی در لیگ دسته دوم بسیاری از کشورهای اروپایی و حتی لیگ برتر انگلیس که به سنت گرایی معروف است از این تکنولوژی استفاده می شود اما در لالیگا همچنان اصرار به عدم استفاده از تکنولوژی خط دروازه وجود دارد‌.

۱۰۰۹