هافبک سابق رئال مادرید، زوج مگوایر در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس؟

هافبک سابق رئال مادرید، زوج مگوایر در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس؟

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاگ برای چیدن خط دفاعی تیمش مقابل کاونتری سیتی در بازی نیمه نهایی رقابت های جام حذفی انگلیس به طور جدی با مشکل روبرو است.

به گزارش فوتبالی ، منچستریونایتد در حال حاضر مصدوم های زیادی در ترکیب خود دارد. شیاطین سرخ در خط دفاعی در حال حاضر رافائل واران، لیساندرو مارتینز، ویکتور لیندلوف و ویلی کامبوالا را به خاطر مصدومیت در دسترس ندارند. تنها مدافع منچستر یونایتد که مصدوم نیست، هری مگوایر است. اریک تن هاگ باید زوج خط دفاعی خود را مقابل کاونتری سیتی به شکل دیگری تکمیل کند.

به نقل از فابریزیو رومانو، اریک تن هاگ ممکن است که کاسمیرو را در کنار هری مگوایر در قلب خط دفاعی منچستر یونایتد مقابل کاونتری سیتی قرار بدهد. تیم کاونتری سیتی یک تیم شگفتی ساز در این فصل از رقابت های جام حذفی انگلیس بوده است و اگر اتفاق عجیبی رخ ندهد شیاطین سرخ باید بتوانند این تیم را در ورزشگاه ومبلی شکست بدهند و راهی فینال شوند.

کاسمیرو در سال 2022 از رئال مادرید به منچستر یونایتد آمده است. او در اصل یک هافبک دفاعی است اما حالا باید به عنوان مدافع وسط بازی کند.

منچسترسیتی با شکست دادن چلسی در مرحله نیمه نهایی راهی فینال شده است و اکنون برنده بازی منچستر یونایتد - کاونتری سیتی قرار است که در فینال با سیتیزن ها روبرو شود.

1470