امباپه مقصدش را مشخص کرد؛ فقط مادرید

امباپه مقصدش را مشخص کرد؛ فقط مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه مهاجم فرانسوی پی اس جی در حال حاضر در آخرین فصل حضورش در پاریس قرار دارد و با به پایان رسیدن این فصل باید به تیم جدیدی برود و به نظر می رسد که این تیم رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در بازی بارسلونا - پاری سن ژرمن خوش درخشید و دو گل به بارسلونا زد. عملکرد خوب امباپه مقابل بارسلونا موجب شده است تا هواداران رئال مادرید نگاه مثبتی به امباپه داشته باشند و به نوعی کیلیان امباپه میان مادریدی ها محبوبیت بیشتری به دست آورده است.

به نقل از فابریزیو رومانو، کیلیان امباپه فقط با باشگاه رئال مادرید مذاکره کرده و خودش نخواسته است که با باشگاه های دیگری وارد مذاکره شود. در حقیقت هدف کیلیان امباپه این است که با به پایان رسیدن فصل جاری راهی رئال مادرید شود و تبدیل به مهاجم این تیم شود. آخرین رویای امباپه در پی اس جی می تواند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا باشد.

کیلیان امباپه از کودکی آرزوی بازی کردن در رئال مادرید را داشته است و حالا به این آرزوی خود نزدیک است. در حال حاضر فقط زمان اعلام رسمی انتقال امباپه به رئال مادرید نامشخص است.

1471