احتمال غیبت 2 ستاره منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی

احتمال غیبت 2 ستاره منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی

پایگاه خبری فوتبالی - پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی اذعان کرد که هنوز وضعیت مصدومیت کوین دی بروینه و ارلینگ هالند مشخص نیست و آن ها احتمالاً دیدار امروز را از دست بدهند.

به گزارش فوتبالی، امشب از ساعت 19:45 به وقت تهران، تیم های منچسترسیتی و چلسی از چهارچوب نیمه نهایی اف ای کاپ انگلیس در ورزشگاه ومبلی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. در آخرین بازی سیتیزن ها که برابر رئال مادرید در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ببود، کوین دی بروینه و ارلینگ هالند قبل از سوت پایان بازی بیرون کشیده شدند و حالا مشخص نیست که بازی امشب مقابل چلسی برسند. 

به نقل از دیلی میرر، گواردیولا درباره زوج خطرناک تیمش به خبرنگاران گفت: "حال کوین خوب است. اما ارلینگ همچنان مشخص نیست. من چیزی نمی دانم، چون دکتر نیستم. او گفت که کمی درد دارد و قرار است که در ساعات آینده به بررسی وضعیت او بپردازیم."

"بازی سختی مقابل رئال مادرید داشتیم. 120 دقیقه حمله کردیم. بازی فشرده ای برای هر دو تیم بود. ارلینگ هالند یک مصدومیت جزئی در ساق پایش حس کرد و سپس به من گفت که نمی تواند ادامه دهد. اما کوین خسته شده بود و چون 5 ماه فوتبال بازی نکرده بود، نتوانست به بازی ادامه دهد."

4416