پیام هالند پس از حذف شدن به دست رئال مادرید

پیام هالند پس از حذف شدن به دست رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند و منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید شکست خوردند و از صعود به مرحله نیمه نهایی این بازی ها بازماندند.

به گزارش فوتبالی ، هالند هم در بازی رفت مقابل رئال مادرید و هم در بازی برگشت مقابل این تیم عملکرد خوبی را از خودش ارائه نداد و همین قضیه موجب شد تا انتقاد های زیادی از این مهاجم نروژی صورت بگیرد.

هالند به تازگی و پس از حذف شدن تیمش از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به دست رئال مادرید، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه های اجتماعی نوشت:" ترک لیگ قهرمانان اروپا به این شکل سخت است. من بیش از این نمی توانستم به تیمم افتخار کنم. ما با قلبمان بازی کردیم و تا آخرین لحظه جنگیدیم. ما هنوز در این فصل هدف های دیگری هم برای دستیابی داریم. دوباره باید شروع کنیم و این کار را انجام بدهیم. مثل همیشه از حمایت شما متشکرم."

ارلینگ هالند برای عکس این پیام، تصویری از تیم منچسترسیتی را منتشر کرده است. هالند فصل گذشته قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد اما در این فصل از رقابت ها نتوانست مثل فصل عمل کند و تیمش در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد.

1470