هافبک 30 ساله آرژانتینی در آستانه انتقال آزاد به ناپولی

هافبک 30 ساله آرژانتینی در آستانه انتقال آزاد به ناپولی

پایگاه خبری فوتبالی- گیدو رودریگز، هافبک آرژانتینی رئال بتیس در آستانه پیوستن به باشگاه ناپولی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، گیدو رودریگز، از جمله بازیکنانی است که در تابستان پیش رو، قراردادش با باشگاه فعلی به اتمام می‌رسد و احتمال می‌رود که در همین پنجره از رئال بتیس جدا شود و به تیم دیگری بپیوندد. او تمایلی به تمدید قراردادش ندارد و می‌خواهد هرچه سریع‌تر بازی در یک باشگاه بزرگ‌تر و سرشناس‌تر را تجربه کند.

او در نقل و انتقالات زمستانی امسال مورد توجه دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکو مادرید قرار گرفته بود، اما در ماه ژانویه دچار مصدومیت شد و به همین خاطر، بارسا و اتلتیکو مادرید از خریدش منصرف شدند.

این هافبک آرژانتینی 30 ساله، بنا به توانایی‌های بالایی که دارد، توجه باشگاه‌های زیادی را به خود جلب کرده است. او در دو فصل اخیر زیر نظر مانوئل پیگرینی بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت و حالا در 30 سالگی در آستانه انتقال به یک باشگاه مطرح در سطح اروپا قرار گرفته است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن با ناپولی ایتالیا به توافق رسیده و احتمالا در تابستان امسال به صورت آزاد به باشگاه ایتالیایی می‌پیوندد تا چالشی جدید در دوران حرفه‌ای فوتبال خود تجربه کند.

مدیربرنامه‌های این بازیکن نیز خبر مذاکره با ناپولی را تایید کرد. او ضمن تایید علاقه باشگاه‌هایی همچون بارسلونا، اتلتیکو مادرید، میلان، اینتر و یوونتوس به جذب گیدو رودریگز، خبر داد که تا کنون تنها ناپولی به صورت جدی با نمایندگان این بازیکن وارد مذاکره شده است. باید دید در نهایت ناپولی موفق به جذب گیدو رودریگز می‌شود یا اتفاق دیگری رقم می‌خورد.

1428