سه سرمربی بارسایی که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند

سه سرمربی بارسایی که در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شدند

پایگاه خبری فوتبالی - مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به پایان رسید و چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مشخص شدند.

به گزارش فوتبالی ، پیش از شروع مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، گفته شد که چهار سرمربی بارسایی در این مرحله از رقابت ها وجود دارد. این چهار سرمربی میکل آرتتا، ژاوی هرناندز، پپ گواردیولا و لوییز انریکه بودند. حالا که مرحله یک چهارم نهایی به پایان رسیده است، سه تا از این چهار سرمربی از دور رقابت ها کنار رفته اند.

در حقیقت آرسنال با هدایت آرتتا مقابل بایرن مونیخ شکست خورد و حذف شد. منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا مقابل رئال مادرید شکست خورد و حذف شد. بارسلونا هم با هدایت ژاوی هرناندز مقابل پاری سن ژرمن شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها بازماند.

تنها سرمربی بارسایی که توانست راهی مرحله نیمه نهایی شود، لوییز انریکه بود که با پی اس جی موفق شد بارسلونا را شکست بدهد و راهی مرحله نیمه نهایی شود. حالا در مرحله نیمه نهایی پاری سن ژرمن با بروسیا دورتموند روبرو می شود و از سوی دیگر بایرن مونیخ و رئال مادرید به مصاف هم می روند.

1470