بازیکن 21 ساله‌ای که فصل آینده به ترکیب رئال مادرید اضافه می‌شود

بازیکن 21 ساله‌ای که فصل آینده به ترکیب رئال مادرید اضافه می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در تابستان پیش رو تغییراتی در ترکیب خود خواهد داشت و برخی از بازیکنان قرار است که به ترکیب مادریدی ها اضافه شوند و برخی از بازیکن ها به نظر می رسد که جمع مادریدی ها را ترک خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی ، کیلیان امباپه و آلفونسو دیویس دو هدف نقل و انتقالاتی رئال مادرید هستند و مادریدی ها می خواهند آن ها را در تابستان به خدمت بگیرند. به جز این بازیکن ها، بازیکن دیگری هم وجود دارد که رئال مادرید می خواهد آن را به ترکیب خود برگرداند. این بازیکن رافا مارین است. رافا مارین که محصول آکادمی رئال مادرید است، در حال حاضر 21 سال سن دارد. این بازیکن یک مدافع وسط است. با توجه به این که اوضاع ناچو فرناندز مشخص نیست و ممکن است که او باشگاه را ترک کند، بازگشت رافا مارین به رئال مادرید می تواند به خط دفاعی مادریدی ها کمک کند. رافا مارین در حال حاضر به طور قرضی در آلاوز توپ می زند. این بازیکن در تابستان قبلی از رئال مادرید به طور قرضی راهی آلاوز شد.

مدافع وسط های اصلی رئال مادرید، آنتونیو رودیگر، داوید آلابا و ادر میلیتائو هستند. شرایط ناچو هنوز مشخص نیست و رافا مارین هم به خط دفاعی رئال مادرید اضافه می شود.

1471