پیشنهاد منچسترسیتی برای بازیکن 21 ساله بایرن مونیخ چقدر است؟

پیشنهاد منچسترسیتی برای بازیکن 21 ساله بایرن مونیخ چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - جمال موسیالا یکی از بازیکنانی است که باشگاه منچسترسیتی او را زیر نظر گرفته است و در تابستان پیش رو می خواهد به سراغ خریدش برود و باید دید که شرایط برای سیتیزن ها در این قضیه به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، منچستر سیتی باشگاهی است که همواره در پنجره های نقل و انتقالاتی خرج های قابل توجهی انجام می دهد و بازیکنان و ستاره هایی را که به آن ها نیاز دارد خریداری می کند. حالا جمال موسیالا توجه پپ گواردیولا را به خودش جلب کرده است.

به نقل از TEAMtalk ، منچستر سیتی یک پیشنهاد 120 میلیون پوندی را برای خرید جمال موسیالا از بایرن مونیخ آماده کرده است. جمال موسیالا در حال حاضر بیست و یک سال سن دارد. این بازیکن سابقه بازی در تیم ملی زیر 21 ساله های انگلیس را دارد اما در نهایت تیم ملی آلمان را انتخاب کرد و برای تیم ملی بزرگسالان آلمان بازی می کند.

جمال موسیالا یک وینگر و یک هافبک هجومی است. یعنی همان پستی که پپ گواردیولا در تاکتیک های خود حساسیت ویژه ای روی آن دارد. جمال موسیالا تا سال 2026 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و منچستر سیتی راه دیگری به جز خرید این بازیکن از باواریایی ها ندارد.

1471