سنگربان آلمانی قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد

سنگربان آلمانی قراردادش را با بایرن مونیخ تمدید کرد

پایگاه خبری فوتبالی- الکساندر نوبل قرارداد خود را با بایرن مونیخ تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرد و برای دو فصل آینده نیز به صورت قرضی در اشتوتگارت باقی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، الکساندر نوبل دروازه‌بان آلمانی که در سال ۲۰۲۰ از شالکه به بایرن مونیخ پیوست و او به عنوان جانشین بلندمدت مانوئل نویر در مونیخ شناخته می‌شد، قراردادش را با باواریایی‌ها تا سال ۲۰۲۹ تمدید کرد.

نوبل پس از تمدید قرارداد گفت: از این تصمیم و اعتمادی که بایرن مونیخ به من نشان داده بسیار خوشحال هستم. در عین حال در اشتوتگارت احساس خیلی خوبی دارم. من در حال حاضر می‌خواهم در اشتوتگارت از موفقیت لذت ببرم و قدم‌های بعدی خود را شخصا بردارم.

در حالی که او از آن زمان تا کنون تنها یک بار برای بایرن مونیخ به میدان رفته است، اما به وضوح در برنامه های بلندمدت آنها باقی می‌ماند. در عوض او به صورت قرضی در اشتوتگارت بازی می‌کند که پیشرفت او را تحت تاثیر قرار داده است. او در تابستان ۲۰۲۱ با قراردادی قرضی به موناکو پیوست و در تمام بازی های موناکو در لیگ یک در دو فصلی که قبل از انتقال به اشتوتگارت سپری کرد، بازی کرد.

نوبل ۲۷ ساله در این فصل بوندسلیگا برای اشتوتگارت ۲۵ بازی انجام داده و توانسته ۹ کلین شیت را ثبت کند. تیم اشتوتگارت در حال حاضر پس از ۲۸ هفته ۶۰ امتیاز کسب کردند و تنها به دلیل تفاضل گل نسبت به بایرن مونیخ در رتبه سوم بوندسلیگا قرار دارند و از گزینه‌های اصلی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده هستند. 

۱۴۲۸