مدافع جوان سالزبورگ در رادار اینتر

مدافع جوان سالزبورگ در رادار اینتر

پایگاه خبری فوتبالی- اینتر در صورت شکست در جذب مدافع اتلتیکو مادرید به سراغ مدافع جوان سالزبورگ اتریش می رود.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر کوریره دلا اسپورت در صورتی که ماریو هرموسو گزینه خط دفاعی اینتر در تابستان ۲۰۲۴ به ایتالیا نیاید باشگاه ایتالیایی برای جذب عمر سولت از سالزبورگ تلاش خواهد کرد. این مدافع ۲۴ ساله تابستان امسال فقط با ۱۰ میلیون یورو در دسترس افعی ها خواهد بود، زیرا سالزبورگ سعی خواهد کرد تا او پیش از اتمام قرارداد در سال ۲۰۲۵ به فروش برساند.

مدیران باشگاه اینتر چندی پیش با نمایندگان ماریو هرموسو تماس گرفته بودند تا ایده انتقال رایگان احتمالی او در تابستان امسال را بررسی کند. مدیران تیم ایتالیایی به دنبال جذب یک مدافع چپ پا هستند که در بازی تن به تن مهارت داشته باشد و بتواند به بازی سازی تیم کمک کند. دستمزد ۴ میلیون یورویی هرموسو با ساختار دستمزد باشگاه اینتر کاملا مطابقت دارد و در حال حاضر او بهترین گزینه رایگان برای نراتزوری است اما اگر او حاضر به پیوستن به اینتر نباشد گزینه های بعدی بررسی خواهند شد.

بارسلونا هم دیگر باشگاهی است که برای تقویت خط دفاعی خود ماریو هرموسو را زیرنظر دارد و البته یوونتوس هم برای جذب بازیکنی که در تابستان پیش رو قراردادش با اتلتیکو مادرید تموم خواهد شد بی میل نیست.

۱۰۰۹