تیم انریکه پس از چند بازی نباختن مقابل بارسلونا شکست خورد؟

تیم انریکه پس از چند بازی نباختن مقابل بارسلونا شکست خورد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پاری سن ژرمن در ورزشگاه خانگی خودش مقابل بارسلونا شکست خورد و همین قضیه موجب شده است تا انتقاد ها از لوییز انریکه بالا بگیرد اما عملکرد سرمربی اسپانیایی در پاری سن ژرمن به طور کلی خوب بوده است.

به گزارش فوتبالی ، در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن و بارسلونا در ورزشگاه پارک ده پرنس به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسلونا موفق شد با نتیجه سه بر دو به پیروزی برسد و قدم مهمی برای صعود به مرحله نیمه نهایی بردارد.

پاری سن ژرمن اکنون پس از 27 بازی نباختن، مقابل بارسلونا شکست خورد. تیم لوییز انریکه حدود پنج ماه بود که طعم شکست را نچشیده بود و اکنون مقابل تیم ژاوی هرناندز شکست خورد.

آخرین شکست پی اس جی به بازی مقابل میلان در هفته چهارم دور گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بر می گشت. پس از آن بازی پی اس جی 27 بازی نباخت تا این که اکنون در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا مقابل بارسلونا شکست خورد.

باید دید که تیم انریکه در بازی برگشت که در خانه بارسا برگزار می شود چه عملکردی از خودش نشان می دهد. پی اس جی برای صعود نیاز به کامبک زدن دارد.

1470