ستاره 28 ساله بایرن مونیخ دوباره دچار مصدومیت شد

ستاره 28 ساله بایرن مونیخ دوباره دچار مصدومیت شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرژ گنبری در جریان دیدار تیمش مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد و پیش‌بینی می‌شود تا چند هفته از میادین دور باشد.

به گزارش فوتبالی، در جریان دیدار دو تیم آرسنال و بایرن مونیخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که با تساوی 2-2 به اتمام رسید؛ سرژ گنبری، وینگر 28 ساله بایرنی‌ها که زننده یکی از دو گل تیمش هم بود، دچار مصدومیت شد و حالا گفته می‌شود که تا چند هفته نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

این ستاره آلمانی در ابتدای هفته در دیدار مقابل هایدنهایم که با شکست 3-2 اف سی هالیوود همراه بود، پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی بایرن مونیخ قرار گرفت و یکی از معدود بازیکنان تیمش بود که عملکرد درخشانی در این بازی از خود به نمایش گذاشت. او در این بازی آمار یک گل و یک پاس گل را از خود به جای گذاشت تا نوید بازگشتش به روزهای خوب را بدهد.

او بخش قابل توجهی از فصل جاری را به علت مصدومیت از دست داده بود و با درخشش در برابر هایدنهایم می‌خواست ثابت کند که آماده است تا بازگشت شکوهمندانه‌ای به ترکیب اصلی بایرن مونیخ داشته است.

او مقابل آرسنال هم برای تیمش مثمر ثمر واقع شد و توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند؛ اما در جریان این بازی دوباره دچار مصدومیت شد.

به گزارش فلوریان پلاتنبرگ، خبرنگار مشهور آلمانی رسانه اسکای، احتمال داده می‌شود که سرژ گنبری دچار کشیدگی در ناحیه همسترینگ شده باشد. پیش‌بینی می‌شود که این بازیکن به مدت 2 الی 3 هفته قادر به همراهی تیمش نباشد.

1428