نظر پی‌اس‌جی در مورد علاقه رئال مادرید به یکی از ستارگانش

نظر پی‌اس‌جی در مورد علاقه رئال مادرید به یکی از ستارگانش

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه قصد ترک پی اس جی را با اتمام قراردادش دارد که رئال مادرید مقصد محتمل اوست اما به نظر می رسد که رئالی ها یک ستاره دیگر پی اس جی را هم دنبال می کنند.

به گزارش فوتبالی، اشرف حکیمی تا سال 2026 با پی اس جی قرارداد دارد و رئال مادرید می خواهد او را در سال 2025 یعنی در فاصله یک سال مانده به اتمام قراردادش به خدمت بگیرد. این دفاع راست مراکشی یکی از بازیکنان کلیدی پی اس جی در سالهای اخیر بوده است. 

اشرف در سال 2021 قراردادی پنج ساله را با پی اس جی به امضا رسانده است. موندودپورتیوو البته گزارش داده است که پی اس جی به این راحتی ها اجازه جدایی اشرف را نخواهد داد چرا که او را بازیکن مهمی به شمار می روند و او را یکی از لیدرهای پروژه خود در سالهای آینده می دانند.

حکیمی یکی از کاپیتان های ترکیب پی اس جی است و با جدایی امباپه در تابستان، نقش او پررنگ تر خواهد شد. از سویی پی اس جی به واسطه مالکان قطری خود، رابطه گرمی با دنیای عرب دارد و اشرف نیز به عنوان بازیکنی عرب در این تیم، نقش مهمی ایفا می کند. 

حتی اگر اشرف حاضر به تمدید قراردادش نشود، پی اس جی به هیچ وجه اجازه جدایی او در سال 2025 را نخواهد داد و این بازیکن حداقل تا سال 2026 در پاریس خواهد ماند. اشرف در آکادمی رئال مادرید رشد کرده و بعد از آن نیز به اینتر و پی اس جی ملحق شد.

4125