واکنش ستاره جوان بارسلونا به شایعات حول آینده‌اش

واکنش ستاره جوان بارسلونا به شایعات حول آینده‌اش

پایگاه خبری فوتبالی – لامینه یامال، در میان اخبار زیادی که راجع به تیم‌های علاقه مند به او وجود دارد، اعلام کرد که تمرکز خود را بر روی زندگی اش در بارسلونا گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، این بازیکن 16 ساله و با استعداد، در حالی اولین فصل حضورش در ترکیب اصلی آبی اناری‌ها را تجربه می‌کند که عملکردی درخشان داشته است و موفق شده تا در 40 بازی برای بارسلونا، 6 گل و 7 پاس گل را به ثبت برساند. او همچنین موفق شده تا راه خود را به تیم ملی بزرگسالان اسپانیا باز کند و به جوان ترین بازیکنی که برای این تیم به میدان رفته و گل زده تبدیل شود.

لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، اخیرا تایید کرد که پیشنهادی به ارزش 200 میلیون یورو برای یامال دریافت شده که توسط این تیم رد شده است. هرچند نام این باشگاه فاش نشده است، اما باور بر این است که این تیم پاری سن ژرمن باشد.

حالا یامال به شایعات بسیاری که درباره آینده اش در جریان است واکنش نشان داده است:" خیلی خوشحال هستم که نتیجه تلاش‌هایم و فوتبالم دیده شده است اما بر روی بازی بعد متمرکز هستم." او همچنین درباره امکان دریافت شماره 10 بارسلونا پس از خروج آنسو فاتی از این تیم گفت:" آن شماره انسو است اما اگر در انتها او دیگر اینجا نبود، این برای من مایه افتخار خواهد بود. این آرزوی هر پسری است که شماره 10 بارسلونا را بر تن کند، هیچکسی در دنیا به این پیشنهاد نه نمی‌گوید اما تصمیم گیری در این زمینه به عهده باشگاه خواهد بود."

2102