مشخص شدن موضع رئال مادرید در مورد جذب برادر کوچک امباپه

مشخص شدن موضع رئال مادرید در مورد جذب برادر کوچک امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - پس از آن که کیلیان امباپه به مدیران پی اس جی اعلام کرد که در پایان فصل جدا می شود، مدیران تیم فرانسوی تمدید قرارداد برادرش ایتان را هم لغو کردند.

به گزارش فوتبالی، رادیو مونته کارلو گزارش داده است که از ماه ها پیش تماس ها برای تمدید قرارداد ایتان امباپه آغاز شده بود اما بعد از آن که کیلیان تصمیم به جدایی گرفت، باشگاه پی اس جی تصمیم گرفت که قید حفظ برادر هفده ساله اش را بزند. بدین ترتیب ایتان باید به دنبال مقصدی جدید برای خودش باشد. 

ایتان در بازی پی اس جی و متز در ماه دسامبر، اولین بازی خود را برای تیم بزرگسالان پاریسی ها داشت اما تصمیم امباپه برای ترک پی اس جی باعث شد تا ایتان به طور کامل از لیست تیم بزرگسالان پاریسی ها کنار برود. 

البته ایتان امباپه جزئی از ستارگان درخشان آکادمی پی اس جی به شمار نمی رود اما در سالهای اخیر در مسیر ترقی قرار داشته است. با این وجود، الخلیفی دیگر نمی خواهد تعاملی با خانواده امباپه داشته باشد و بدین ترتیب تمدید قرارداد ایتان نیز به هم خورده است. 

برادر کوچک امباپه در حال بررسی پیشنهادهایش از آلمان و فرانسه است. رئال مادرید هر چند که در آستانه خرید کیلیان قرار دارد اما تمایلی به جذب برادر او ندارد و به نظر می رسد که مسیر این دو برادر از همدیگر جدا خواهد شد!

4125