اخراج گربه عروسکی توسط باشگاه کوئینز پارک رنجرز!

اخراج گربه عروسکی توسط باشگاه کوئینز پارک رنجرز!

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه کوئینز پارک رنجرز تصمیم گرفت که نماد عروسکی این باشگاه که "جود گربه" نام داشت را به خاطر گپ و گفت با زنان در روزهای بازیهای این تیم، اخراج کند.

به گزارش فوتبالی، سان گزارش داده است که فردی که لباس مبدل گربه را به تن می کرد، بعد از بی توجهی به مذاکرات در زمینه صحبت کردن با تماشاگران توسط مسئولان باشگاه، اخراج شده است. برخی هواداران از این تصمیم ناراحت هستند اما قرار است که فرد دیگری جایگزین او شود و لباس گربه را به تن کند!

به احتمال فراوان "جود گربه" که از سال 2008 تا کنون در ورزشگاه کوئینز پارک رنجرز حاضر می شود و برای تماشاگران نمایش اجرا می کند، به زودی به تن فردی دیگر برود. این باشگاه در حال حاضر برای بقا در لیگ دسته دوی انگلیس تماشا می کند. تیم مارتی سیفوئنتس در رتبه شانزدهم لیگ انگلیس قرار دارد و در فاصله شش بازی به پایان، شش امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. 

گفته می شود که نام "جود" برای این گربه عروسکی به یاد گربه دیگری انتخاب شده که در لوفتوس رود زندگی می کرد و  توسط هواداران نماد خوش شانسی دانسته می شد. در سال 2007، فلاویو بریاتوره مالک سابق کیو پی آر می خواست این گربه را از ورزشگاه بیرون کند چون گربه های سیاه در کشور ایتالیا، نماد شیطان هستند و از نظر ایتالیایی ها بدیمنی می آورند!

4125