حراج پیراهن شب تاریخی آگوئرو؛ به یک میلیون پوند می‌رسد؟

حراج پیراهن شب تاریخی آگوئرو؛ به یک میلیون پوند می‌رسد؟

پایگاه خبری فوتبالی - پیراهن شماره 16 سرجیو آگوئرو در زمانی که گل قهرمانی منچسترسیتی مقابل کوئینز پارک رنجرز را به ثبت رسانده بود، در حراجی می تواند با مبلغ بالایی به فروش برسد.

به گزارش فوتبالی، ده سال از یکی از دراماتیک ترین لحظات تاریخ لیگ انگلیس می گذارد.  در آخرین لحظات فصل 12-2011، آگوئرو توانست در تاریخ منچسترسیتی ثبت شود و با گلزنی در وقت اضافه باعث شود تا این تیم پس از 44 سال انتظار فاتح لیگ انگلیس شود. مارتین تایلر گزارشگر انگلیسی بازی گفته بود:" قسم می خورم که چنین چیزی را هرگز نخواهید دید. پس ان را ببینید و با تمام وجود لذتش را تجربه کنید!"

حالا و پس از ده سال، پیراهن شماره 16 آگوئرو در آن بازی باری حراج گذاشته شده است. قیمت اولیه این پیراهن 20 تا 30 هزار پوند تعیین شده است اما  پیش بینی می شود که در زمان اتمام حراجی قیمتش به یک میلیون پوند هم می رسد.

آگوئرو این پیراهن را به تدارکاتچی سابق منچسترسیتی داد و او هم این پیراهن را در اختیار یکی از معروف ترین کلکسیون داران انگلیس قرار داد. مالک فعلی این پیراهن تصمیم گرفته که درآمدهای حاصل از فروش ان را صرف درمان سرطان کند. نتیجه حراجی در روزهای سوم یا چهارم خرداد مشخص خواهد شد.

4125