تمایل هافبک 30 ساله غنایی به ماندن در آرسنال

تمایل هافبک 30 ساله غنایی به ماندن در آرسنال

پایگاه خبری فوتبالی- گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص آینده توماس پارتی در آرسنال وجود دارد و گفته می‌شود که احتمال جدایی این بازیکن غنایی در تابستان امسال زیاد است.

به گزارش فوتبالی، در فصل گذشته توماس پارتی یکی از بهترین بازیکنان آرسنال بود. این هافبک دفاعی غنایی نظم خوبی به خط هافبک آرسنال داد و یکی از ارکان اصلی توپچی‌ها در کسب عنوان نایب قهرمانی بود. اما در این فصل، با اضافه شدن دکلان رایس به ترکیب آرسنال، این بازیکن فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد.

این هافبک غنایی زیر سایه درخشش دکلان رایس قرار گرفت. هرچند که باید اشاره کرد مصدومیتی که در این فصل به آن دچار شد، باعث شد تا جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست بدهد.

به هر حال، صحبت‌های زیادی در خصوص جدایی توماس پارتی در تابستان پیش رو وجود دارد. حتی گفته می‌شود مدیران آرسنال به دنبال جانشینی برای او می‌گردند و چند گزینه همچون مارتین زوبیمندی، داگلاس لوییز و آمادو اونانا را زیر نظر دارند.

اما خود بازیکن اصرار دارد که در آرسنال خوشحال است و تمایل دارد در جمع توپچی‌ها بماند. او در مصاحبه با فوتبال لندن در این باره گفت: «می‌دانم که صحبت‌های زیادی در مورد آینده من انجام شده است، اما برای من آرسنال باشگاه مناسبی است و واقعا از حضور در آن خوشحالم.»

هافبک غنایی در ادامه توضیح داد: «از ادامه دوران فوتبالم در آرسنال خوشحالم، من این باشگاه را دوست دارم.»

با این تفاسیر، باید دید آیا آرسنال همچنان اصرار دارد این بازیکن را به فروش برساند یا او یک فصل دیگر در آرسنال ماندگار می‌شود. 

1428