لواندوفسکی و کانسلو از حضور مقابل رئال مادرید محروم می‌شوند؟

لواندوفسکی و کانسلو از حضور مقابل رئال مادرید محروم می‌شوند؟

پایگاه خبری فوتبالی – لالیگا اعلام کرد که رابرت لواندوفسکی و ژائو کانسلو، تنها یک بازی را به دلیل دریافت کارت زردهای اخیر خود از دست خواهند داد و در نتیجه، قادر خواهند بود تا در بازی مقابل رئال مادرید، تیم خود را همراهی کنند.

به گزارش فوتبالی، لواندوفسکی و کانسلو، در بازی اخیر بارسلونا مقابل لاس پالماس، کارت زردهای بحث برانگیزی دریافت کردند که مجموع کارت زردهایشان را به عدد 5 رساند تا در نتیجه، به صورت خودکار، از حضور در بازی بعدی آبی اناری‌ها محروم شوند. 

لواندوفسکی و کانسلو، هر دو به این متهم شده بودند که عامدانه داور را مجاب به کارت دادن به خود کرده بودند تا خطر از دست دادن بازی مقابل رئال مادرید که بازی بعدی بارسلونا پس از تقابل هفته آینده مقابل کادیز خواهد بود، را از خود دور کنند. قوانین لالیگا در این زمینه به اینگونه است که اگر عامدانه بودن دریافت کارت زرد توسط بازیکنی در این شرایط به اثبات برسد، جریمه او دو برابر خواهد شد.

با این حال، سران لالیگا تصمیم خود را در این رابطه گرفته اند که طبق آن مدارک کافی برای اثبات عامدانه بودن رفتار این دو بازیکن برای دریافت کارت زرد، وجود نداشته و در نتیجه مهاجم و مدافع بارسلونا، جریمه بیشتری را متحمل نخواهند شد و باید تنها یک بازی محرومیت خود را در بازی مقابل کادیز پشت سر بگذارند.

2102