درگیری شدید مسی با سرمربی مونتری و داور بازی

درگیری شدید مسی با سرمربی مونتری و داور بازی

پایگاه خبری فوتبالی - برخی منابع گزارش دادند که در پایان بازی اینتر میامی و مونتری، درگیری شدیدی میان هواداران دو تیم و داوران ایجاد شده است.

به گزارش فوتبالی، در پایان بازی، مسی، سوارز، تاتا مارتینو و جوردی آلبا به سوی تیم داوری رفتند و از عملکرد آنها در شب شکست اینتر میامی مقابل مونتری در دور رفت یک چهارم نهایی جام قهرمانان کونکاکاف، انتقاد کردند. 

تانو  اورتیز سرمربی آرژانتینی اینتر میامی و دستیارش نیکو سانچز با لئو مسی درگیری لفظی داشته اند. فرناندو شوارت خبرنگار فاکس اسپورت گزارش داده است که باشگاه مونتری به خاطر اتفاقات رخ داده به کنفدراسیون کونکاکاف شکایت کرده است. 

مسی به علت مصدومیت مقابل مونتری بازی نکرد اما از روی سکوها از هم تیمی هایش حمایت کرد. لئو بلافاصله پس از پایان بازی به سوی تونل رفته تا اعتراض خود را به عملکرد داور ابراز کند. 

تانو اورتیز سرمربی مونتری پیش از بازی با کنایه گفته بود:" هر جایی که مسی در آن حضور داشته باشد، روی تصمیم های ورزشی و غیرورزشی تاثیر می گذارد." تا این گونه، مدعی کمک های داوری به سود بازیکن آرژانتینی شود. 

بازی برگشت اینتر میامی و مونتری بامداد پنجشنبه هفته آینده برگزار می شود و باید دید که آیا مسی به این بازی حساس می رسد یا نه.

4125