نظر جالب ستاره رئال مادرید درباره احتمال پیوستن امباپه

نظر جالب ستاره رئال مادرید درباره احتمال پیوستن امباپه

پایگاه خبری فوتبالی - رودریگو گوئس وینگر برزیلی رئال مادرید ممکن است با آمدن کیلیان امباپه، جایگاهش را در ترکیب اصلی از دست بدهد، اما پیوستن امباپه را یک اتفاق خوب قلمداد می کند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد امباپه با پاریسن ژرمن در تابستان آینده به پایان می رسد و او رسماً اعلام کرده که قصد تمدید قرارداد با این باشگاه فرانسوی را ندارد و طبق گفته خبرنگارهای معتبر، مقصد بعدی قهرمان جام جهانی 2018، رئال مادرید است. لوس بلانکوس در حال حاضر خط حمله قدرتمندی دارد، اما در فصل آینده با آمدن امباپه و اندریک برزیلی، تبدیل به تیم خطرناک تری می شوند. 

در صورت عقد قرارداد امباپه با رئال مادرید، ممکن است جایگاه رودریگو در ترکیب اصلی آنچلوتی از دست برود، اما وینگر برزیلی گفت: "چیزی درباره امباپه نمی دانم. فکر می کنم او به احتمال زیاد به اینجا بیاید، چون همه جا درباره این موضوع حرف زده می شود و من به شما اعتماد دارم. ما مهاجمان زیادی در رئال مادرید داریم و در نهایت مربی تصمیم نهایی را می گیرد. فعلاً به این مسائل فکر نمی کنم و می خواهم فصل را به بهترین شکل به پایان برسانم. سال بعد فکر کنم مربی کار سختی داشته باشد و البته این مشکل خوبی است."

4416