اینتر و تکرار رکوردی که فقط یوونتوس آن را ثبت کرده بود

اینتر و تکرار رکوردی که فقط یوونتوس آن را ثبت کرده بود

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر در این فصل از رقابت ها زیر نظر سیمونه اینزاگی عملکرد فوق العاده ای در رقابت های سری آ ایتالیا داشته است به طوری که آن ها پس از گذشت سی هفته صدر نشین هستند و در آستانه قهرمانی قرار گرفته اند.

به گزارش فوتبالی ، اما یک رکورد ویژه وجود دارد که فقط یوونتوس آن را ثبت کرده بود و اکنون اینتر هم توانسته است این رکورد را تکرار کند. اینتر اکنون در تمامی سی هفته از این فصل از رقابت های لالیگا موفق شده است گلزنی کند. اینتر در هفته سی ام توانست امپولی را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد. اینتر با گلزنی در این بازی بود که به رکورد گلزنی در تمامی سی هفته ابتدایی سری آ رسید. آخرین بار یوونتوس این تیم را انجام داده بود. بیانکونری ها در فصل ۲۰۱۳/۱۴ به چنین رکوردی دست پیدا کرده بودند. در آن زمان آنتونیو کونته سرمربی یوونتوس بود. یووه در آن فصل قهرمان سری آ شد و اینتر هم اکنون در نزدیکی های قهرمانی قرار دارد.

حالا فقط اینتر و یوونتوس در تاریخ سری آ این رکورد را دارند که در سی هفته ابتدایی لیگ ایتالیا گلزنی کرده باشند. باید دید که تیم دیگری می تواند خودش را به چنین رکورد دشواری برساند یا خیر.

1470