بارسلونا چند بازی پیاپی است که گل نمی‌خورد؟ (عکس)

بارسلونا چند بازی پیاپی است که گل نمی‌خورد؟ (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - ژاوی هرناندز بارسلونا را در مسیر درستی قرار داده است و آبی و اناری پوشان مدتی است که نتایج خوبی را به دست می آورند.

به گزارش فوتبالی ، بارسلونا در آخرین بازی خود که در رقابت های لالیگا بود، موفق شد با نتیجه یک بر صفر لاس پالماس را شکست بدهد. بارسا در این بازی دروازه خود را بسته نگه داشت. آبی و اناری پوشان پنج بازی پیاپی است که در رقابت های لالیگا دروازه خود را بسته نگه می دارند و گلی دریافت نمی کنند. بارسلونا از بازی مقابل ختافه به بعد، هیچ گلی در لالیگا نخورده است. آخرین باری که دروازه بارسلونا در لالیگا باز شد، در دیداری بود که آبی و اناری ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک سلتاویگو را شکست بدهند. پس از آن بازی، بارسلونا مقابل ختافه، اتلتیک بیلبائو، مایورکا، اتلتیکو مادرید و لاس پالماس گلی دریافت نکرده است.

البته بارسلونا در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در این مدت مقابل ناپولی گل خورده است اما باز هم در آن بازی برنده شده است. بارسلونا از وقتی که ژاوی هرناندز اعلام کرد که در انتهای فصل قرار است استعفا بدهد، نتایج بسیار خوبی کسب کرده است. اکنون مقطع حساس فصل فرا رسیده است و بارسا بازی های مهمی مقابل پاری سن ژرمن و رئال مادرید خواهد داشت.

1471