عکس؛ بوسه بلینگام به پیشانی مدافع برزیلی

عکس؛ بوسه بلینگام به پیشانی مدافع برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در هفته سی ام از رقابت های لالیگا رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، یکی از نکته های ویژه این بازی بازگشت ادر میلیتائو به ترکیب رئال مادرید پس از حدود هشت ماه بود. این بازیکن پس از مصدومیتی طولانی مدت دوباره به ترکیب رئال مادرید برگشته است. البته او فقط دو دقیقه پایانی بازی را به میدان رفت و به جای دنی کارواخال وارد مستطیل سبز شد.

جود بلینگام به طور ویژه ای از ادر میلیتائو استقبال کرد. ستاره انگلیسی رئال مادرید پیشانی ادر میلیتائو را بوسید و به این ترتیب به مدافع برزیلی رئال مادرید خوش آمد گفت.

باید دید که کارلو آنچلوتی در بازی حساس رئال مادرید مقابل منچستر سیتی از ادر میلیتائو در ترکیب ثابت خود استفاده خواهد کرد یا خیر.

جود بلینگام در دقیقه ۷۳ بازی رئال مادرید مقابل اتلتیک بیلبائو به رودریگو پاس گل داد و به این ترتیب نقشی موثر در پیروزی مادریدی ها مقابل اتلتیک بیلبائو داشت. گفتنی است که رودریگو هر دو گل رئال مادرید را در این بازی به ثمر رساند.

1470