منچستریونایتد با خوش شانسی یک امتیاز از لندن گرفت!

منچستریونایتد با خوش شانسی یک امتیاز از لندن گرفت!

پایگاه خبری فوتبالی- هفته ۳۰ رقابت های لیگ برتر انگلیس با یک تساوی خارج از خانه برای منچستریونایتد برابر برنتفورد پیگیری شد.

به گزارش فوتبالی، تیم منچستریونایتد تیم ششم جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس در هفته ۳۰ این رقابت ها در ورزشگاه خانگی برنتفورد در شهر لندن به مصاف این تیم رفت و یک تساوی را در پایان ۹۰ دقیقه کسب کرد. در نیمه اول علی رغم تلاش بازیکنان دو تیم و‌ خصوصا تیم برنتفورد که موقعیت های گلزنی زیادی را از دست دادند توپی از خط دروازه های دو تیم عبور نکرد و در نهایت نیمه اول با حساب ۰-۰ به اتمام رسید.

در نیمه دوم تیم برنتفورد برای زدن گل تلاش زیادی کرد و چند بار تا آستانه زدن گل برتری هم پیش رفت اما خوش شانسی منچستریونایتد و درخشش آندره اونانا باعث شد تا دروازه شیاطین سرخ بسته بماند. در کمال تعجب و در دقیقه ۹۶ این تیم منچستریونایتد بود که علی رغم‌ جریان بازی توسط میسون مونت به گل اول خود رسید اما تنها دو دقیقه بعد روی حرکت سامان قدوس که از دقیقه ۸۸ به بازی وارد شده بود و پاس گل ایوان تونی ابن کریستوفر آیر بود که گل تساوی برنتفورد را زد تا این دیدار عجیب با  نتیجه ۱-۱ به پایان برسد.

با تساوی منچستریونایتد این تیم با ۴۸ امتیاز کماکان تیم ششم جدول لیگ برتر انگلیس باقی ماند و برنتفورد هم با ۲۷ امتیاز تیم رده ۱۵ جدول لیگ انگلیس لقب گرفت.

۱۰۰۹