رئال مادرید به بازیکن باسابقه خود پیشنهاد تمدید می‌دهد

رئال مادرید به بازیکن باسابقه خود پیشنهاد تمدید می‌دهد

پایگاه خبری فوتبالی - لوکاس وازکز بازیکن با سابقه و اسپانیایی رئال مادرید در انتهای فصل جاری قراردادش با رئال مادرید به پایان می رسد اما به نظر می رسد که مادریدی ها همچنان به دنبال حفظ او باشند.

به گزارش فوتبالی ، لوکاس وازکز در حال حاضر 32 سال سن دارد. این بازیکن از فصل 2015/16 تاکنون در رئال مادرید حضور داشته است و در پست های وینگر راست، هافبک راست و مدافع راست برای رئال مادرید بازی کرده است. در این فصل بیشتر اوقات او را در پست مدافع راست دیده ایم و کارلو آنچلوتی هر موقع که نیاز بوده است از این بازیکن به جای دنی کارواخال استفاده کرده است. در حقیقت لوکاس وازکز دیگر تبدیل به یک مدافع راست شده است.

به نقل از اتلتیک، رئال مادرید به لوکاس وازکز پیشنهاد تمدید قرارداد خواهد داد چرا که مادریدی ها می خواهند از او همچنان به عنوان مدافع راست استفاده کنند و باشگاه در این پست نیاز به بازیکن دارد. ترنت الکساندر آرنولد بازیکنی است که رئال مادرید می خواهد او را از لیورپول به خدمت بگیرد اما این اتفاق ممکن است که در تابستان پیش رو رقم نخورد و به سال بعد موکول شود. همین قضیه باعث می شود تا رئال مادرید به سراغ حفظ مدافع راست های خود برود.

1470