اظهارنظر عجیب مدافع پرتغال درباره رونالدو

اظهارنظر عجیب مدافع پرتغال درباره رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - ژائو کانسلو مدافع تیم ملی پرتغال و باشگاه بارسلونا معتقد است کریستیانو رونالدو از دوران اوجش فاصله گرفته و پرتغال دیگر کاملاً وابسته به سوپراستارش نیست.

به گزارش فوتبالی، کریستیانو رونالدو سال 2023 را با عنوان آقای گل دنیا با 54 به پایان رساند و جالب این است که ستاره سابق منچستریونایتد در ماه فوریه 39 ساله شد، اما همچنان هیچ نشانی از کندی و پیری در او دیده نمی شود. ستاره النصر، یکی از اصلی ترین امیدهای پرتغال برای رقابت های یورو 2024 است، اما ژائو کانسلو، هم تیمی رونالدو در پرتغال نظر دیگری دارد.

به نقل از سایت گل، ستاره سابق منچسترسیتی به RTP گفت: "کریستیانو یک بازیکن بسیار مهم است و 15 سال مشغول رقابت با لیونل مسی برای جایزه توپ طلا بود، اما دوران اوج یک فوتبالیست، بین سال های 25 تا 32 سالگی است. دوباره می گویم، رونالدو بازیکن مهمی است، اما از دوران اوجش فاصله گرفته و پرتغال دیگر کاملاً به او وابسته نیست."

اگرچه ممکن است رونالدو کمی از دوران اوجش فاصله گرفته باشد، اما همچنان مرد شماره یک پرتغال برای گلزنی محسوب می شود. رونالدو در رقابت های مقدماتی یورو، توانست بیشتر از هری کین و کیلیان امباپه گل بزند تا پرتغال با خیال راحت راهی آلمان شود.

4416