ستاره مغضوب بایرن مونیخ در رادار بارسلونا

ستاره مغضوب بایرن مونیخ در رادار بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی- برایان زاراگوزا، ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ مورد توجه مدیران بارسلونا قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، برایان زاراگوزا پس از سپری کردن یک نیم‌فصل موفق در گرانادا، راهی بایرن مونیخ شد. جدایی او از گرانادا، این تیم را با مشکل مواجه کرده است. با این حال، این بازیکن 22 ساله با مشکلاتی در بایرن مونیخ روبه‌رو شده است، چرا که فرصت کافی را برای بازی به دست نمی‌‌آورد.

اخیرا، توماس توخل، سرمربی بایرن، علناً در کنفرانس خبری خود از زاراگوزا به خاطر ارتباط برقرار نکردنش با بازیکنان انتقاد کرد. وینگر ملی‌پوش اسپانیایی نمی تواند انگلیسی یا آلمانی صحبت کند، چیزی که باعث شده از زمان انتقال به اف سی هالیوود، نتواند راحت باشد و با هم‌تیمی‌های خود ارتباط برقرار کند. البته گفته شده است که توخل اعتقاد به زاراگوزا ندارد، چون این بازیکن خرید مدیران باشگاه بوده و با نظر او جذب نشده است.

زاراگوزا در فصل آینده که بایرن مونیخ سرمربی جدید خود را انتخاب می‌کند، شانس و زمان بیشتری برای حضور در ترکیب اصلی بایرن مونیخ داشته باشد؛ اما اگر چنین نشود و احساس کند همچنان شرایط برخلاف میلش پیش می‌رود، گزینه جدایی از باشگاه آلمانی را بررسی می‌کند.

چند رسانه اسپانیایی مدعی شده‌اند که بارسلونا این بازیکن را زیر نظر دارد. کاتالان‌ها در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان 2024 قصد دارند یک وینگر به تیم خود اضافه کنند و زاراگوزا می‌تواند گزینه مناسبی برایشان باشد، چون با شرایط فوتبال اسپانیا سازگار است.

مدیر ورزشی بارسلونا، یعنی دکو از طرفداران زاراگوزا است و می‌داند که بارسلونا در ترکیب اصلی خود بازیکن مشابهی به او ندارد. 

1428