جواب ستاره منچستریونایتد به منتقدانش

جواب ستاره منچستریونایتد به منتقدانش

پایگاه خبری فوتبالی - راسموس هویلوند ستاره دانمارکی منچستریونایتد اعتراف کرد که در چند وقت اخیر، واقعا توسط رسانه ها مورد آزار و اذیت قرار گرفته و بستن دهان منتقدان، حس و حال فوق العاده ای دارد. 

به گزارش فوتبالی، راسموس هویلوند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، با رقم 80 میلیون یورو از آتالانتا به منچستریونایتد پیوست. اگرچه او موفق به گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا شده بود، اما در 14 بازی ابتدایی خود در لیگ برتر انگلیس، نتوانسته بود گلی به ثمر برساند. در نهایت، هویلوند اولین گلش را برای شیاطین سرخ در لیگ در ماه دسامبر مقابل استون ویلا به ثمر رساند. 

به نقل از سایت گل، ستاره دانمارکی به TV2 گفت: "وقتی گل زدم، در آن لحظه به این فکر کردم: بالاخره توانستم. بستن دهان مردم، احساس خوبی دارد. بله، من از اینکه مردم همواره درباره گل نزدن من در لیگ برتر صحبت می کردند، اذیت می شدم. درست است که من در لیگ برتر گل نزده بودم، اما در آن لحظه، آقای گل لیگ قهرمانان اروپا بودم. نمی توانستم سرم را بالا بگیرم."

"هواداران یونایتد فوق العاده هستند و من از همان روز اول، حمایت آن ها را حس کردم، اما مشخص بود که افراد زیادی می خواستند ناکامی مرا ببینند."

4416