پیام و تصویر جالب امباپه پس از هت تریک جدیدش

پیام و تصویر جالب امباپه پس از هت تریک جدیدش

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه با هت تریک در بازی شب گذشته پی اس جی به رکورد 250 گل در 200 بازی در تیم فرانسوی رسید. 

به گزارش فوتبالی، امباپه در پیروزی پی اس جی مقابل مونپولیه با نتیجه شش بر دو توانست هت تریک کند. ویتینیا، کانگ این لی و نونو مندس نیز در این بازی گل زنی کردند. امباپه با هت تریک خود به رکورد 250 گل در 200 بازی در باشگاه پی اس جی رسید. 

امباپه حالا با دومین گلزن برتر تاریخ پی اس جی یعنی ادینسون کاوانی که 200 گل زده بود، اختلاف زیادی پیدا کرده است. زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم سوئدی در رده بعدی است. امباپه یکی از بهترین بازیکنان تاریخ پی اس جی به شمار می رود اما در پایان فصل در مسیر ترک این تیم قرار دارد. کیلیان به مدیران پی اس جی اعلام کرده که در پایان فصل جدا می شود که رئال مادرید مقصد احتمالی اوست. این بازیکن باید خودش را برای تقابل  با بارسلونا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند.

کاپیتان تیم ملی فرانسه حالا باید به اردوی تیم ملی کشورش برای دو بازی دوستانه مقابل آلمان و شیلی ملحق شود.  فرانسه برای آماده سازی یورو، هفته آینده در این دو بازی دوستانه شرکت می کند که باید دید که کیلیان و یارانش چه نمایشی را ارائه می دهند و آیا می توانند خودشان را به عنوان یکی از مدعیان جدی قهرمانی ثابت کنند یا نه.

4125