نظر سرمربی پاریسن ژرمن راجع به دیدار با بارسلونا و ژاوی

نظر سرمربی پاریسن ژرمن راجع به دیدار با بارسلونا و ژاوی

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی پی اس جی، نه تنها مقابل تیم سابقش می گیرد، بلکه تقابلی جذاب با شاگردش نیز دارد.

به گزارش فوتبالی، در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پی اس جی و بارسلونا مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. لوئیز انریکه سابقه فتح 3 گانه با بارسا را در سال 2015 دارد و در همان سال نیز، ژاوی همچنان بازی می کرد. 

لوئیز انریکه راجع به تقابلش با ژاوی گفت: "من چیز زیادی راجع به مربیگری ژاوی نمی دانم، اما او به خوبی من را می شناسد. البته من با این وضعیت کاملاً آشنا هستم. به نظرم ژاوی مربی با دانشی است و اگر بازیکن بودم، دوست داشتم زیر نظر ژاوی بازی کنم."

"وقتی شما در بارسلونا کار می کنید، یعنی از کیفیت لازم برخوردار هستید، مخصوصاً اینکه ژاوی قبلاً آن جا بازی کرده و کاملاً آماده است. همچنین، او موفق شده قهرمان لالیگا شود. بدون شک بارسلونا باشگاه بسیار بزرگی است و ما دیدار بسیار سختی با آن ها خواهیم داشت. یک باشگاه با تاریخ بزرگ. بارسا یکی از تیم هایی است که بیشترین قهرمانی را در لیگ قهرمانان اروپا دارد. ما هم جاه طلب هستیم و می خواهیم قهرمان اروپا شویم. نمی دانم که موفق می شویم یا نه، اما با تمام قوا خواهیم جنگید."

4416