تمجید سرمربی بایرن مونیخ از دروازه‌بان آلمانی

تمجید سرمربی بایرن مونیخ از دروازه‌بان آلمانی

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ به تمجید از مانوئل نویر پرداخت و اذعان کرد که در هر 20 میلیون نفر، یک مانوئل نویر وجود دارد.

به گزارش فوتبالی، مانوئل نویر در سال 2022 دچار آسیب دیدگی شدیدی شد و حدوداً 10 ماه از میادین به دور بود، اما این دروازه بان آلمانی در این فصل بازگشت خوبی داشته است. بایرن مونیخ در دیدار بعدی خود در بوندس لیگا، مهمان دارمشتات است و توخل در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: "بازگشت به عرصه فوتبال، مثل کاری که نویر انجام داد، آن هم بعد از شکستگی ساق پایش، فقط یک نفر در 20 میلیون می تواند انجام دهد. موهبت بزرگی است که با چنین بازیکنانی کار کنی. نویر 37 ساله است، اما همچنان یک دروازه بان در بالاترین سطح محسوب می شود. من نمی توانم به اندازه کافی راجع به بازگشت شکوهمندانه اش صحبت کنم. من اگر جای نویر بودم، احتمالاً تسلیم می شدم و از فوتبال خداحافظی می کردم، اما مانوئل جنگید و بازگشت."

نویر پس از بازگشت به درون دروازه بایرن مونیخ، در 17 بازی به میدان رفته و 7 بار موفق به کلین شیت شده است. یولیان ناگلزمان، سرمربی آلمان نیز نام او را برای دیدار های دوستانه مقابل فرانسه و هلند در لیست قرار داد.

4416