بازیگر برنده اسکار طرفدار کدام فوتبالیست است؟

بازیگر برنده اسکار طرفدار کدام فوتبالیست است؟

پایگاه خبری فوتبالی - کیلین مورفی، بازیگری که به تازگی برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد در سال 2023 شده، اعلام کرده است که طرفدار روی کین اسطوره منچستریونایتد است. 

به گزارش فوتبالی، بازیگر ایرلندی به خاطر نقش خود در فیلم "اوپنهایمر" برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد  چرا که این فیلم برنده هفت جایزه مختلف در مراسم بامداد دوشنبه شد. مورفی 47 ساله و کین 57 ساله هر دو در شهر کورک در ایرلند متولد شده اند و به نظر می رسد که رابطه خوبی با همدیگر دارند. 

بازیگر "پیکی بلایندرز" در پاسخ به این سوال که آیا مشهورترین شخصیت زادگاهش است، گفت:" از نظر من هیچ کسی معروف تر از روی کین در منطقه کورک بزرگ نشده است. من طرفدار روی کین هستم و از نظر من او همیشه نامبر وان است." 

البته هر چند که این بازیگر سرشناس هالیوود به روی کین ابراز علاقه کرده اما همیشه خودش را طرفدار دوآتشه لیورپول دانسته است. ستاره فیلم "اینسپشن" در سال 2020 به همراه فرزندانش به آنفیلد دعوت شد و ویرجیل فن دایک مدافع هلندی لیورپول هم گفته بود که مورفی، معروف ترین شخصی است که اسمش را در لیست تماس هایش دارد. 

مورفی قرار است که در دو فیلم دیگر نیز هنرنمایی کند. او در فیلم تاریخی - درام "چیزهای کوچکی مثل این" و "استیو"  محصول شبکه نتفلیکس ایفای نقش خواهد کرد. 

4125