ستاره 19 ساله غنایی در رادار غول‌های انگلیسی

ستاره 19 ساله غنایی در رادار غول‌های انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی- ماریو دورجلس، ستاره غنایی باشگاه نوردشیلند دانمارک توجه چند باشگاه انگلیسی را به خود جلب کرده است.

به گزارش فوتبالی، شنیده‌ها حاکی از آن است که ماریو دورجلس، آخرین ماموریت دن اشورث به عنوان مدیر ورزشی نیوکاسل خواهد بود. رسانه‌های نزدیک به این باشگاه مدعی شدند که این بازیکن مورد توجه کلاغ‌ها قرار گرفته، اما آن‌ها تنها تیم علاقه‌مند به خرید این بازیکن نیستند.

به نظر می‌رسد که آرسنال و چلسی نیز از تیم‌های علاقه‌مند به این بازیکن باشند. در همین حال، مجله ورزشی تیپسلابدت دانمارک روز گذشته گزارش داد که این بازیکن اهل ساحل عاج علاوه بر لیگ برتر انگلیس، چشم چند تیم از لیگ‌های اسپانیا و فرانسه را هم به خود خیره کرده است.

این رسانه در ادامه اضافه کرد که لیل و موناکو تیم‌های فرانسوی‌ای هستند که تمایل دارند این هافبک 19 ساله را به خدمت بگیرند.

دورجلس در حال حاضر در تیم نوردشیلند در سوپرلیگای دانمارک بازی می‌کند. این باشگاه به پرورش استعدادهای آکادمی فوتبال رایت تو دریم غنا شهرت دارد. از بازیکنان غنایی سرشناس که از این تیم رشد پیدا کردند می‌توان به محمد کودوس که در حال حاضر برای وستهام بازی می‌کند، اشاره کرد. کمالدین سولمانا، بازیکن ساوتهمپتون؛ و سایمون آدینگرا ستاره جوان برایتون نیز نمونه‌های دیگری هستند. دورجلس از همان آکادمی در غنا در سال 2022 به باشگاه دانمارکی منتقل شد.

در این فصل، او در 14 بازی برای تیمش به میدان رفته است که تنها در سه بازی در ترکیب اصلی حضور داشته است. او در این فصل در مجموع 429 دقیقه بازی کرده است. او در این مدت موفق به زدن یک گل شد.

1428